18 Şubat 2015 Çarşamba

MERHABA :))

     Merhabalar,

     Uzun bir süredir hayalini kurduğum bir işe kalkıştım bugün. Okuduğum, takip ettiğim yazarları naçizane sizlerle paylaşmak istedim. 

     Sizler de bilirsiniz okuma oranımız oldukça aşağılarda. Elimden geldiğince,
anlatabildiğim ve sevdirebildiğim kadar paylaşımlarda bulunuyorum.

     Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim sizlere, Gazi Üniversitesi muhasebe ve finansman öğretmenliği mezunuyum, lakin gelin görün ki öğretmenlikte gözüm yok, şimdilik özel bir firmada çalışıyorum ayrıca Okan Üniversitesi'nde yüksek lisans eğitimime devam ediyorum. Tezimi verip mezun olursam zaman kaybetmeden doktoraya başlayacağım. Anlayacağınız okumak okumak okumak... 
     
     Hayatımda kitaplar oldukça büyük yere sahip, öyle ki odamda kitaplarım kalıyor ben sadece uyumak için gidiyorum odaya. Ve de çok fazla antika hayranıyım. Pikaplar, plaklar, daktilolar, sandıklar, kitaplar, radyolar, fotoğraflar... Eski olan ne varsa güzeldir, yaşanmışlıktır, unutulmamalıdır. 

     Bir çok arkadaşımın isteğiyle öykü hayatıma başladım fakat henüz yayınlayacak kadar cesaretim yok. Bir gün o cesareti göstereceğime inanıyorum. Ve o günü bende sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi okumalar.
Kalbi Selamlar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder